3:e..

..bilen blir jag ägare till i morgon. Tar då över "Vita faran", dvs min brors Mitsubishi. Då har jag i nuvarande stund 3 bilar sammanlagt. En Nissan, en Ford "eskrot" och mitsun. Så nu blir det att sälja iväg "Röda faran" snabbt som fan. Lite snabba pengar så här i januari skadar ju inte!!

Idag har jag kokat och fräst Köttsoppan, och den blev lika god som alltid! Mumma!! Bjöd Bror & Cam på middag och nu sitter dom och kollar in Luleå matchen på tv. Jag tror att vi leder. Det låter som det i af!

Nu har jag annat att göra!

Bye

Kommentarer
Postat av: ulle

omg... glömde bort!! Edvin är här, förmodligen därför... felåt!! annan gång?

2008-01-04 @ 00:26:08
Postat av: kusinvitamin

du kommer alltså att ha en heldel bilar på gården :D du vet att man bara kan änvända en åt gången :) hörde att du blivit matmor åt junior... trevligt ;)

Postat av: Jag

Jo, det bler en hel del bilar....köpa nån???
Japp, men han äter ju inte så mycket den lilla råttan! Så det blir över till matbacka i af! Nice!

2008-01-06 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback