2 0 0 7 - 2 0 0 8

G o t t  N y t t  Å r !!

Japp, lika bra att börja på 2007, eftersom det var ett tag sen jag skrev!
Nu har dom då äntligen kommit iväg och fram. Kjetil & Maria alltså! Så nu har nästa hyresgäst flyttat in, dvs Bror min. Men jag tycker han sköter sig, han är inte här så ofta!! Hehe! Men kom och ät köttsoppa imorgon i af!

Sist var jag sjuk, nu är jag frisk! Kom iform på lördag så jag drog iväg på jobb. Efter jobb drog vi till Pete och firade S. som fyllde år. Drack lite viine och såg film.

På Söndag for vi iväg till Kallax och sa hejdå till Pojkarna som just i skrivande stund sitter på ett plan på väg mot Thailand *inge avunds alls* Passade även på att ta tillbaka Guitar Hero som dom kidnappat ett par dagar
innan! Mitt!! Hem och kollade lite film.

Måndag = Nyårsafton. Jobbade mellan 10-16, sen racade jag hem med röda faran..Nä, fan , hade ju Thomiz bil, så jag racade ordentligt! Nåväl, hem tog jag mig i af!
Snabbdusch, hitta kläder att ha på mig (eftersom dom kläder jag bestämt mig för igår inte dög helt plötsligt!), och sen vidare till Pete.
Fick ett glas viine upphällt åt mig och sen satte jag mig i soffan opch slappade ett tag innan allt folk började välla in. Då var det bara att ta på sig kockmössan och fixa iordning mat för kvällen. Gjorde en simpel, med ack sååå god fläskfilegryta. Simpelt till många!
Efter middagen blev det lite lekar a´la S. Ena leken gick ut på att dricka om man gjorde ett liiiitet fel bara!Vilket alla andra bestämde om man gjorde eller inte Men det var kul! 
Andra leken var charader. Men andra laget OCH domaren fuskade, så vi krävde att få vinna!
Vid 12 slaget stog vi och frös fötter och öron av oss nere vid Åhlens. Drack skumpa och rökte cigarrer. Och inte var det mycket att hurra över fyrverkerierna heller. Inte när man varit i Spanien och sett deras!! Men men!
Somnade gott (efter att ha fått fingret omplåstrat pga att Thomiz drämde igen dörren över mitt lilla lilla stackers finger) på soffan vid 02,00 tiden. Skööönt!

Tisdagen gick i soffans tecken. Nå mer finns inte att säga om den dagen...

Och idag är det Måndag, fast det är Onsdag. Liite jobbigt för hjärnan att ställa om sig när  man är ledig på så konstiga dagar! Jobb fram till helgen. Fredag ska vi ut och käka med Mor, Far, Bror och Cam. Bror fyller år så vi ska iväg och fira han lite!

Nu måste jag kissa!!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback