"Vita faran"

"Vita faran" innan jag började med Extreme Makeover



Och efter



Och en till efter

image33


Nu är det som att jag kör omkring i en helt ny bil ju!
Slipper skämmas så fort man har nån annan bil bakom som pekar och fnissar åt all min rost!
Men nu är det slut med det!!

Idag Tisdag och det har varit jobb som vanligt! Slutade 16 och kom på att jag skulle baka lite bullar.
Sagt och gjort! Hem och ställde mig och knådade ihop degen. Den jäste fint och det blev sviingoda bullar som kom ut från ugnen ca 1 timma senare. Nu är det ju så att detta var andra gången i heela mitt 27 åriga liv som jag bakar bulla själv. Och båda gångerna har dom blivit supergoda! *stolt*
Just nu sitter jag och rapar "bulldeg", har en tendens till att äta bullar "råa". Är ju mumma!!

Nu ska jag se lite tv!

Byye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback