Snart slut

Så var helgen snart slut. Har hunnit med en hel del faktiskt. 

Lördagen tillbringades på storheden en stund. Försökte hitta en byrå att ha i hallen, 
men den ska vara så låg att man kan sitta på den och det verkar inte finnas nånstans. Ska jag måsta fara till IKEA för att få en eller??
Polerade halva "Vita faran" , oj vad den glänser. Bilder kommer så ni får se skillnaden!
Fixade ihop en suupergod middag, Mozzarella och Pestofylld kycklingfile som jag lindade in i Serranoskinka. 175 grader i ca 20-25 minuter. Sååå gott!! ( och enkelt )
Kusiin och Ida kom förbi på kvällen och spelade lite Guitar Hero och surrade en stund. Nice att träffa dom, det var ett tag sen ju.
Hann även med ett dopp i tunnan på kvällen, skitaskönt!

Idag vaknade jag och insåg att jag inte skulle fara på jobbet, fick för mig att det var Måndag.. Vilken överraskning när jag insåg att det var söndag!
For iväg över E4:an till Monster och drack en kopp kaffe och sa hejdå till kusiin & Ida.
Har även idag varit iväg på storheden och fixat lite grejor till bilarna. Hann klart att polera och vaxa det mesta av bilen, bara taket kvar. Det tar jag i morgon.

Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort lite polermedel!

Byye!

Kommentarer
Postat av: ulp

nu har ja uppdaterat mig! den här då? dock inte så billig kanske...
http://www.mio.se/Sortiment/Hall/Ovrigt/Tord/?p=1

2008-02-25 @ 17:00:57
Postat av: Jag

Det tog ett tag innan jag fattade vem du var! haha. Ja, den var snygg ju, men liite väl dyr som sagt...

2008-02-25 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback