Röda Faran

Snart fredag igen.. vad tiden går fort!! Då borde jag ju ha haft kul, eftersom tiden går fort när man har roligt! Men inte vet jag om denna vecka har varit roligare än nån annan vecka!

Idag har jag kokat och fräst Lasagnen, lika god som alltid! Mumma!! Hade Pete och Junior på middag och dom gillade maten starkt!

Denna vecka har jag putsat och gnott på "Röda faran". Nu ska den ut på Blocket har jag tänkt!
Har tvättat och polerat den, FAN vilken skillnad det blev! Är ju nästan så att jag inte vill sälja den nu, den är ju sååå fin nu.
Men om det är nån som vet om nån som vill köpa en Nissan Sunny -91 så har jag en fiiin och röd en. Billig är det oxå!!
Ska även gå över "Vita faran" efter jag är klar med sunnyn.
Det är ju riktigt kul att polera en bil. Speciellt om man har maskin. Så jag hade tänkt att det skulle bli mitt extra jobb. Men Thomiz tyckte jag skulle ta hans bil for free, skulle inte tro det!!
Tror jag ska ringa far och höra om inte han behöver polera sin bli liiite, mot liiite betalt! ALLTID bra med extra pengar!

Till helgen är det marknad i Jokkmokk, har ju som tradition att dra upp och gå ett varv och kolla in stället och köpa lite renkött, hoppas det blir så även i helgen.
Men Pete tycker vi ska fara och köpa en ny bil till han i Sthlm, jo betalar han så fäljer vi gärna med!

Thomiz har även fått upp nyspegeln i hallen. Jäkla, vilken skillnad det blev. Såå fint. Nu behöver jag bara en ny byrå, kanske en Malm från IKEA så det matchar in med "Ek stuket" i hallen. Den har jag nu är loppis-fynd. Den duger, men inte mycket mer!

Nu är jag trött, soffan väntar på mig!

Byye!

Kommentarer
Postat av: din mammas systerdotter

haha!! jaa veeeet!!!! det är fan illa!!! ska genast färga över det!!!

2008-02-08 @ 13:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback