Röda faran är såld

Hoho!!                                           Nu är "Röda faran" såld!!

image28

Hade just polerat klart den och kom på att sommardäcken sitter på Pete´s och Thomiz släp. Så jag ringer till Pete och berättar att dom måste köpa min bil eftersom det är så jobbigt att ta lös däcken från släpet som står långt bort i snön, översnöad!
Så då säger han att HAN ska köpa min bil. Jaja, tänkte jag och surrade vidare. Men han var allvarlig.
Hans volvo har drabbas av ett svårt elfel och står just nu på verkstan. Han har även tänkt köpa en ny fin "Direktösbil", men har inte hittat den "rätta" än. Så han köpte min i väntan på att hitta sin egen. Nice sa jag!
Så nu slipper jag lägga ut den på blocket och ha en massa jobbigas spekulanter som ska komma och kolla och gnälla över lite rost.

Så nu ska jag ta mig ett glas viine och fira att bilen är såld!!

Ha de gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback