Min min min min min

Jag lyckades till slut somna om en timma eller två efter Petes telefonterror. Sen drog vi till stan och skulle väcka Pete, men den jäkeln var redan vaken....Men vi härjade lite på han och retade han för att han var bakis!
Drog vidare till Kallax för korvgrillning. Nu var ju inte vädret det bästa, men vi pälsade på oss massa kläder och gick ut och eldade igång en brasa. När det blev glöd och dags för grillning höll alla på frysa ihjäl, så vi gick in och grillade i öppna spisen i stället!
Vidare hemåt och såg lite film och somna tidigt.

I söndags hade jag tänkt fixa klart lill-toan, men vaknade av ett STRÅÅÅLANDE väder. Inte fan står jag inne i en liten toa och slipar en sån dag.
Så vi drog ut på storheden och fikade och kollade in lite affärer. När vi kom hem gick jag en prommis till Monster och hämtade våran bil som Junior lånat av oss. Såå skönt att gå i det vädret.
På kvällen satt jag som på nålar och vaktade över min auktion. Var ju tvungen att se till så ingen annan skulle få min fina klänning, och det fick dom inte! Jag vann! Så nu har jag förhoppningsvis klänningen klar i af!

Nu är det jobb denna vecka, fick ett glidarschema, så jag jobbar bara en kväll och är ledig en dag. Skööönt!
Nu ska jag kolla in lite skor på tradera.

Byye!

Kommentarer
Postat av: kösin

vad ska du med en klänning till? det är väl inte sommar ännu?

2008-02-18 @ 16:43:35
Postat av: jag

men hallå... sånt kan man ju inte börja planera NU!! AGDA 79, utan liv.

2008-02-18 @ 19:56:11
Postat av: shiiiiiit

fan vad avancerad du är då!! en klocka och allt.. är det någon som var inne på bloggdesign? hihi. du verkar ju inte behöva min hjälp :P

2008-02-21 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback