Fynd

Snart Torsdag, det betyder att det snart är helg! Igen! Niiice! Nog för att jag mest hade tänkt att städa, fixa i lilltoan och andra tråksaker i helgen, men i af!

I lördags drog vi som skrivet till Kx och tillbringade kvällen med Schlager, bad och mat. Himla trevligt!

Söndagen gick i vilans tecken! Låg mest i soffan hela dagen och gjorde absolut ingenting! Så kan det vara ibland. Skönt med såna dagar.

Denna vecka har jag mest jobbat och sett film. Har köpt lite filmer från Tradera för en billig peng. Mycket bra sätt att spara pengar på!
Har även hittat en sviiinsöt klänning därifrån som jag hade tänkt ha på mig på bröllopet i sommar. Så nu ska jag snart bjuda lite på den. Sååå fin är den. Vet att det kanske är liite tidigt att köpa klänning, men jag tror inte den kommer att hamna så högt i pris. Så då gör det inget om jag ändrar mig och köper en till! Nått kan jag ju alltid ha den till!

Idag har jag haft finbesök norrifrån. A, E & lilla T kom förbi och hälsa på. Sååå jäkla söt hon är det lilla pyret. Sina systrar upp i dagen!

Har även hunnit med att koka och fräsa köttsoppan...igen. Såå enkelt och sååå gott att göra. Plus att det räcker sviinlänge. Skulle nog tro att jag är Bäst på att göra köttigsoppa! Motbevisa mig om ni kan!

Nu ska jag gå och bjuda lite på tradera!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback