En liten lista

Hittade en knäpp lista hos Ida som jag snodde rakt av!

Fyll i meningen allt eftersom enligt ditt födelsedatum och längd.

Väl månad du är född i

Januari: Jag älskades av

Februari: Jag kysste

Mars: Jag slog ihjäl

April: Jag dumpade

Maj: Jag köpte

Juni: Jag sög av

Juli: Jag hoppade på

Augusti: Jag våldtog

September: Jag dansade naken med

Oktober: Jag knullade med

November: Jag klädde va

December: Jag tappade hjärnan när jag träffade


Välj datumet du är född på:

1. en ängel
2. en varg med tre ben
3. sju små apor
4. George Bush
5. min kompis farfar
6. en massmördares dotter
7. Kalle anka
8. en dvärg
9. 800 kaniner som förökar sig snabbt
10. en öl
11. en haj som tror att han är en utomjording
12. en gammal tant
13. ett kylskåp
14. ett femvåningshus
15. en snigel som vill bli hjälte
16. en åsna
17. en gren
18. Göran Persson
19. en smutsig hund
20. en transvestit
21. Brad Pitt
22. en död fågelskådare
23. min mammas värnninas sons kompis
24. Jennifer Lopez
25. en skrattande miljonär
26. en tomtenisse
27. en häst med tre ben
28. en rosa bil
29. en noshörning med tandvärk
30. en sköldpadda
31. en fladdermus med hosta


Välj din ungefärliga längd:



120cm: för att jag är en häxa

125cm: för att jag hade lust

130cm: för att jag ville lära mig kinesiska

135cm: för att jag ville vara cool

140cm: för att jag var dödssjuk

145cm: för att jag var en miljonär med dåligt humör

150cm: för att jag ville ha en hund

155cm: för att jag lärde mig det när jag var i skolan

160cm: för att jag är en sjuk jävel

165cm: för att min mormor inte skulle skvallra

170cm: för att jag är en kåt jävla idiot som försöker ta livet av mig hela tiden

175cm: för att jag hade ont i magen

180cm: för att morsan skulle sluta knulla runt med allt och alla

185cm: för att för att jag var bäst, innan min farfar blev bättre än mig på att ragga

190cm: för att jag såg det i en film

195cm: för att jag var hög som ett hus

200cm: för att jag liknade ett element

Summa kardemumma: Jag slog ihjäl en haj som tror att han är en utomjording för att min mormor inte skulle skvallra.

Så var det med den saken!
Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback