Äntligen Fredag

Såå skönt att dagarna bara flyger fram nu för tiden. 
Idag har jag jobbat lyxpass, dvs 10-14. Sen drog jag iväg till Gstad och plockar upp kära mamma för en svängom på stan.  Hade massa saker jag skulle inhandla. Bla Lermask, spray, ögonskugga (tack mamma mu). Fick även med mig en fiin väska hem. Och ÄNTLIGEN har jag hittat mig ett par solbrillor. Mina lever på övertid, håller inte riktigt ihop. Men nu så!

I morgon hade jag tänkt poolera "Vita faran". Det skulle hon verkligen behöva. Hon har massa utrunnen rost på sig, som tydligen ska gå bort om man polerar lite. 
Så det är vad jag har tänkt i morgon. Men då blir det väl tokbra väder, då vägrar jag befinna mig i garaget.

Nu ikväll när jag kom hem hade Thomiz eldat igång tunnan, så vi får se om vi tar oss ett dopp ikväll eller kanske i morgon.

Nu ska jag sätta mig och spela lite Guitar Hero.

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback