Helg!

Nu är det helg för hela slanten.

Sen är det "bara" Måndag och en del av Tisdag kvar, tills vi drar iväg utomlands. Hrmm...jaja, ska ju inte så långt, men det är dock till ett annat land vi ska!

 

Idag har käre Bror kommit hit. Käkat go tacos och spelat lite spel. Nu sitter han och Thomiz som vanligt klistrade framför tv och spelar hockey på x boxen. Dom två gör fan inte annat när dom ses. Men men, jag ska inte klaga. Jag har hunnit städat och rensat hela garderoben, löst lite korsord och nu sitter jag framför datorn.

 

I morgon är det stan som gäller. Vi och mamma mu ska kolla lite juliga klappar och bara mysa.

Efter det hade jag tänkt övertala Cam att vi allihops ska fara iväg till jaktstugan och basta lite. Får se om hon är med på det eller inte. Skulle vara ganska så skönt att dra iväg med skotrarna en sväng.

 

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback