Första, andra, tredje, såld!

Har blivit värsta försäljerskan nu för tiden.
Har ju lite serier ute på Tradera och nu ikväll hittade jag mormors gamla pinnstolar på mosters släp som ska på tippen i morgon. Har läst nånstans att pinnstolar numer är poppis. Så jag släpade ner dom från släper och tog hem på och la ut dom på
blocket. så nu får vi se om jag tjänar nått på lite "skrot"!

Torsdag i morgon. Vart tar veckorna vägen?? Det var ju nyss Måndag! Men jag klagar inte! 1 dag närmare Spanien!!
Har även fått jobba massa massa sista veckorna! Helt ok för min del, mer pingar till mig!!

"Pratade" med Maria från Spanien på msn tidigare idag. Hon tycker att vi ska säga ett par meningar eller två på bröllopet. Visst säger jag och pekar på Thomiz. Nix säger han! Va tror hon, ställa sig upp och stappla sig igenom ett par meningar på engelska inför 200 pers. Skulle inte tro det! Men hon säger att vi gärna får prata på svenska....vad är det då för vits? Det är ju typ ingen som fattar nått då! Ska ta ett ordentligt snack med K och höra vad som gäller, om det är sånt man gör vanligtvis på spanska bröllop. Det löser sig nog.

Fick även veta att det är fest helgen då vi kommer ner. Tydligen drar killarna till Alicante och vi tjejer till Torrevieja. Sen ska vi tydligen (förhoppningsvis) träffas nånstans och fortsätta kvällen tillsammans. Typ som möhippa/svensexa. Förhoppningsvis är det fler än Maria som snackar engelska.  Men annars får jag väl ta mig ett glas till Sangria och hoppas på det bästa!

Nä, nu lockar sängen mer!


Byye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback