Lördag

Lördag idag. Har varit och fixat det sista med Puchen. Sen klädde jag på mig och satte mig på moppen för färd mot stugan. G-stad - Bälinge 25 minuter. Gick riktigt bra, bilarna var vänliga nog och höll ut när dom körde om mig och jag tog mig fram till stugan helskinnad!

Här kommer jag in på gården till stugan



Thomiz fixade det sista med tunnan och jag & mamma drog till Avan där det var Höstmarknad. Hittade lite tvålar och hudkrämer som efter test verkar vara helt ok!
Drog vidare till Patrik & Bossan och hälsade på hos dom. Satt och surrade en massa och Thomiz fick sig lite gotta i munnen. Drog vidare hemåt och när vi kom hem fick även jag lite gotta i munnen. Nu har vi lirat G.H ett bra tag, fan va länge sen sist! Men kul är det!
Nu har vi kommit fram till att vi måste varva Mario oxå, så det får vi ta nån dag.

Nu är det min "tur" att spela lite!

Ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback