Hemma bra, men borta bäst!?



Åh så skönt det har varit med en minisemester!
Fredagen började tidigt med att vi klev upp 05,10, packade ihop oss och drog iväg och hämtade junior för färd till Gammelstad. Vidare färd mot kallax för färd till Arlanda. Väl där klev vi på bussen som tog oss till uthyrningsstället för bilar. Hade fått höra att vi skulle köra en Passat, men så var inte fallet. Fick nycklarna till en Volvo C70 i min hand..



Helt ok tyckte jag! Eftersom jag hade sagt att mina krav för att köra Arlanda - Värnäs tor var att jag fick köra en Volvo C70, så var det "bara" att hoppa in och ratta mot Värmland!

När vi kom fram till Värnäs så checkade vi in på hotellet. Drog vidare mot campingen för "get together", dvs grilla korv runt en brasa och bara umgås med släkt och vänner. Hade jättekul!







Sen vart kvällen senare och vi hittade en rutchkana!!



Oj så kul man kan ha i en sån! Tydligen hördes vi över hela campingen!

Lördag var det dags för bröllop!

Brudparet var såå fina!




Fina var även min familj!


Middagen var jättegod och festen var jättekul!
Drog från festen till hotellet vid 23,30 då jag höll på frysa ihjäl, var ju nykter och hade inte alkohol i kroppen som övriga gästerna som inte kände kylan!
Men jag kom tillbax och lekte taxi en stund innan jag kunde somna gott resten av natten!

Söndag begav vi oss tillbax mot Sveriges störstaste huvudstad för färd vidare till Världsmetropolen Luleå.
Resan gick bra och vi kom fram som vi skulle!

Nu sängen!









Kommentarer
Postat av: ulr

Fiint!

2008-08-20 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback