Det hände en grej...

I måndags fick jag sms om att mitt express paket hade kommit till stan. Glad i hågen hoppasde jag in i Thomiz bil för färd mot stan. Körde in på Statoil och tankade i ett par liter. In till stan och hämtade mitt paket och drog vidare mot storheden för att inhandla lite hårfärg.
Tyckte att bilen gick konstigt, den liksom röck och hade sig. Ringde Thomiz och frågade vad det kunde vara och han frågade om jag hade tankat. -Ja, svarade jag och han frågade -Vad? kom jag på det!! Jag körde ju inte bensinbil, körde DIESELbil ju! Oops! Så det var bra att stanna bilen och invänta bogsering. Drogs till Thomiz jobb, där det bara var att tömma tanken...Jag drog från Persön 19,00,  vi kom hem 23,00. Och inte fick jag mig nån fårfärg heller!

Så kan det gå om man inte hänger med!

Ha de gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback