Dagen innan

Det är det idag. Håller på att packa väskan, bloggar och äter kräftor. Har skrivit lista på vad jag ska ha med mig, så det är lugnt. Nu ska bara allt in i väskan oxå, men än så länge ser det bra ut!
Hela dagen idag på jobb har varit booooring...har bara gått och längtat tills klockan skulle bli 18,00 och jag fick fara hem. Chefen A var snäll och skicka hem mig direkt vi låst dörren. Tack tack! Drog hem för att tokgasa in till stan eftersom en butik glömt att ta bort larmet från ett par byxor K & E hade köpt tidigare idag. Sen hem och SEMESTER!!! Så nu mina vänner kommer jag snart att gå och sova lie, senm beger vi oss till Sveriges störstaste huvudstad för färd mot Spanien!!

Kom ju på en kulig sak. När vi närmade oss Värnäs i helgen passerade vi en fin skylt.



Så klart var vi ju tvungna att åka tillbax och fota lite!

Nä, nu ska jag bege mig mot väskan min och se om det går i nå mer i den!

Ha de braaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback