Vår - inte er

Så var det snart helg igen! Nice! Bara ett kort jobbpass på 4 timmar, sen är jag leeedig!

I går var vi till Kx på "Verandainvigningsfest" Snacka om att hitta på anledningar för att dricka viine! 
Pojkarna har lagt klinker och köpt nya skiiitsnygga möbler i sin inglasade veranda. Vill oxå ha en sån fiin!
Så det bjöds på god mat och viine.

Nu är fan våren här. I onsdags hade vi Grillpremiär. Mumma!! Ikväll blir det nog att slänga på nått gott på grillen igen om vädret håller i sig.

Sen nångång efter valborg så blir det Thaifest. Kusiin och Ida drar ju iväg till Thailand senare i sommar och då hade jag tänkt laga massa thaimat och bjuda dom. Blir nog en buffe...Får se vad vi hittar på. Äta stark mat och dricka lite Singha öl.

Nu ska jag ta med min rumpa och gå ut och sätta mig i solen...Jaha, som just nu lyser med sin frånvaro! Kanske ringa Ullis och höra om vi ska gå lite. Eller nått!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: kusinen

hahahha..höll verandan måttet? hoppas det, den måste ju testas innan valborg!

2008-04-18 @ 13:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback