Vad tror ni?!

Har den kommit nu eller??? Jag tror nog det! VÅREN såklart!
Fan va nice väder det är idag. Just nu 25 grader i sooolen.

Har varit en sväng på stan och hälsat på Ullis på hennes jobb. Hittade lite fina kläder som jag ska fara och prova en annan dag. Kanske hittar jag en till klänning att ha på bröllopet! Jättefin såg den ut i af!

Idag jobb 14-17. Inte helt fel, skulle bara ha varit på morgonen...så hade jag varit leedig nu, men men man kan inte få allt här i världen...tyvärr!

I eftermiddag drar vi till Kallax för valborgsfirande. Datorn laddad med musik, Kubben är packad, viiinet och ölen på kylning, sen är det bara att fara!

Nu ska jag gå ut i soolen en liten stund innan det är dags för jobb!

Ha en bra kväll ikväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback