Putsa rutorna 3

Jaha, blev gräsänka ikväll.
Thomiz drog upp till Övertorneå i morse och skulle plasta nån solfångare, nu visar det sig att han börjar sin färd hemåt nångång vid 00,00 i natt.
Så vad skulle jag då göra?? Jo, fick ett ryck och betämde mig för att putsa förnsterna i köket. Jaha, det var ju tacksamt, syntes INGENTING!!! Bara att pälsa på sig och bege sig ut för att ta utsidan oxå.
Siri har nämligen ett eget sätt att berätta att hon vill in. Hon klöset på fönstret så det skär i hela kroppen. Bara det att det skär i mitt hjärta oxå, när jag ser hur fönsterna ser ut efter hennes lortiga tassar. Men nu är dom såå rena och fina. I kanske 1 timma till, tills hon vill in, för inte fasiken tar HON nån hänsyn till att jag har slitit och frysit för att få fina fönster. Lär ju få sitta och glo ut genom köksfönstret och vakta på henne hela kvällen...eller inte, har ju ett liv oxå...eller nått!

Har även bytt gardiner i köket. Har haft samma jäkla gardin sen vi flytta in Mars -04. Visserligen bytt till julgardiner, men i af. Liiiite less på dom. Så nu hänger ett par fiiina viiita paneler lite vint och snett. Har ju ingen symaskin, så jag har fållat dom lite på måfå! Men det duger. Nu ska jag bara ringa och be junior komma och hjälpa mig att bära in bordet som fått sig en omgång i garaget, så blir Thomiz överraskad när han kommer hem!

Ohoo, han kommer nu på en gång! Shygglo!!

Ska dammsuga lite innan han kommer!

Byye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback