Haha

Haha, Pete var och besiktade "min" Nissan som han köpte av mig.
Det visade sig att den var så jäkla rostig att hälften vore nog! Tydligen var stötdämparna på väg genom bilen.. Och så var det nått värde som var för högt.
Men det konstiga är ju att förra året gick den igenom utan anmärkning. Men det var JAG som besiktade den då (nä, jag hade inte kortkort på mig), och inte Pete! Så nu har han kommit fram till att efter ett par öl nångång i sommar, så ska han trimma den. "Min" röda faran...vad ska det bli av den när dom är klara med den??
Vilken jäkla tur jag hade att det var Pete som köpte den och inte nån "rostsökande" annan blocketspekulant! Då hade den nog stått på gården fortfarande!

Men visst var den fin så länge den levde...?!

image47

Känner jag grabbarna rätt, kommer denna lilla bil inte att se ut som den gjorde på denna bild till hösten. Om den ens lever då...

R I P Mkx 292

Kommentarer
Postat av: kusinen!!

haha fan vad snäll leffe är!! du var det iaf 3 papp mindre att bekymmra sig över. skönt. lite info om valborg, ida var och hämtade ut våran låda med ciiider idag!! yippie!! fylla fylla here i come! bränn ut låtarna, fixa en grym skiva!

2008-04-05 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback