Fredag

Helg!!
Har precis avnjutit en god middag betående av ryggbiff, rotsaksgratäng och rödvinssås. Även ett gott viine i glaset till det. Nu är det bara att invänta "Så ska det låta" (ojoj, är det vad man väntar på en fredagkväll??),
men eftersom ekonomin fick sig en törn i Måndags, så blir det en billig månad med "så ska det låta" och andra billiga nöjen.
Lyckades sälja iväg mina fortkörningsböter i af! Daddy cool har varit ute efter våran åkgräsklippare (dock utan motor, för den skar!) ett längre tag, och nu utnyttjade han tillfället! Han får den och OCR numret på min bot! 

I morgon har jag gett mig fan på att grilla korv ute. Thomiz den pessimisten tjatar och tjatar om att det ska snöa hela helgen, men jag tror honom inte förrän jag ser det! Så kanske kanske får jag min grillade korv!

Nu ska jag sätta mig i fotbadet och myysa!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback