En ledig dag

Idag är jag LEEEDIG!!!! Ohh så lyxigt det är att vara ledig en vardag och inte bara helgerna. Idag har jag tänkt att bege mig norrut till Anki. Var ett tag sen vi sågs, så idag passar jag på.

I går var det "Tahandombilen" dag. Dvs, Thomiz bytte däck och jag tvättade den. Nu är den vit och fin igen...Det var ett tag sen! Nu ska jag bara kolla att luften är som den ska vara i däcken...Ringa Thomiz och höra hur mycket det ska vara.

I går fick jag ett litet sug och längtan efter vår Spanienresa i Augusti så jag satte mig och kollade lite hotell runt Arlanda, hittade ett som var hyfsat billigt och som har en egen liten buss som kör oss till arlanda tiiidigt. Nu ska bara K & E godkänna hotellet, man jag tror nog dom gör det! Annars får dom sova nån annanstans!
Landar på förmiddagen Torsdag och reser inte förrän tidigt Fredag. Så vi får oss en heldag i Sveriges största huvudstad oxå!

Nu kurrar magen efter lite frukost!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback