Det är ju FÅR!!

Japp, då har man kommit hem från den årliga "utochkörabil" kvällen.
Jag, Ullis och Lena satte oss bekvämt i Mercedesen och rullade mot Kvantum. Bunkrade upp med kaka, godis och dricka. Vidare till Shell och inhandlade kaffe. (Tack Ullis för allt) Styrde sedan bilen mot Alvik. 
Varför dit kan ni ju undra. Jo, för vi skulle titta på fåglarna! Dvs alla svanar och andra stora svarta fåglar som samlats på en äng brevid Christinas mammas hus!  Nu var det ju inte EN fågel utan MASSA! (Var tvungen och förklara det för Thomiz, för han hade ju minsann också sett ett par svanar.) Men han har nog inte sett så häär många! Så vi stannade bilen, gick ut och glodde på dom. Nu såg vi ju inte så mycket eftersom dom var så långt bort, och kikarn låg hemma....Och tanken med kakan och kaffet var att vi skulle sitta och titta på fåglarna medans vi drack vårat kaffe och åt våran kaka, men kaffet hade vi ju hunnit dricka upp innan Gäddvik!
Men vi hade trevligt i af!

I morgon Fredag. Jobbar glidarpass mellan 12-16. Sen hade jag tänkt bege mig ut på Storheden (smart val, lönehelg kl 16) och inhandla lite mat till oss och kattorna och även lite viiine. Tror det blir att äta räkan och aiolin i morgon. Mums!

Lördag ska vi dra ut till Arcus, vårmässan är här ju. Thomiz ska kolla värmepumpar, så jag sa åt han att han hittar mig i samma hörn som i fjol...vinhörnan!

Nu sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback