Wii

Jobb, jobb, jobb..nu är jag less på att jobba så jäkla mycket! Sist jag var ledig var förrförra helgen, och nästa gång jag är ledig är Söndag...så det blir ett par dagars jobb. Men men...jag lär väl få känna hur det känns att vara ledig senare..när jag blir arbetslös. Då kan jag ligga hemma i soffan och pilla lite ludd från naveln..Eller inte!

I går när jag kom hem från jobbet (var annars ifrån) hade Thomiz köpt ett Nintendo Wii. Oj så han och junior såg fåniga ut där dom stog och boxades ut i luften, men fasiken så kul det var! Har liite lätt ont i armarna idag och jag kan tänka mig hur ont dom ska ha som stog hela kvällen och viftade! Har öven köpt Ice Climber, hur tufft som helst att spela det gamla spelet igen!
Kusiin!! Kom NU och spela med mig!!

Siri växer så det knakar, och blir mer och mer kompis med systeryster...

image15

image16

Doris...eller kanske inte, ser hon inte liiite lömsk ut?!

Nu jobb...igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback