Frostiga rutor

W T F!! Fick skrapa rutorna på bilen i morse! Inte min grej, är ju van att ha den i garaget , då blir det inte frost på rutorn. Men nu är garaget fullt av skräp, så vi får inte in bilarna! Men det blir det ändring på ikväll. Då är det "operation garagestädning" Så förhoppningsvis slipper jag skrapa i morgon!

Jaha, länge sen sist! Har spelat MASSA Wii! Skiiitakuligt ju! Hade grabbarna Kx, kusiin, Ida och Monster på besök förra veckan och Oj vad vi spelade! Hade turnering och drack isdrinkar! Kul! Men hade ont i armarna ett par dagar efter..är man otränad eller?Nu har även grabbarna köpt ett Wii, så nu kan vi fara till dom och motionera oxå!

I måndags var jag på sjukhuset och opererade movinen, gick jättebra. Var lite groggy efteråt, men det släppte! Så nu får vi hoppas att allt skit är borta och inte behöva tänka på det mera!

Hemma på lunch nu bara, så nu ska jag bege mig tillbax!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback