Shoppingtur delux!

Vad är det med mig och pengar??
Nu hade jag för mycket på kontot, och vips så var jag på stan och handlade massa tröjor , smink,  jacka, och annat som jag absolut behövde! Fast jackan behövde jag verkligen. Den är såå fin! Den jag har nu har gjort sitt för denna gång! 
Men men, det är väl det pengar är till för, att användas!? Eller?! Rätta mig om jag har fel!
Men skor hittar jag banne mig inte, att det ska vara så svårt att hitta ett par snygga stövlar med liten klack och lagom långa, har ju sett massa snygga på folks fötter på stan, men inte hittar jag inte! Får väl dras med mina gamla pjucks i år igen!

Har även inhandlat det som skulle med till Norge, dvs, alkohol i alla dess former och kanter! Det är ju svindyrt med sånt i Norge, så vi passar på att bunkra upp när vi ändå far, hoppas tullarna är nån annanstans, annars får vi problem! ; )

Nu väntar sängen på mig!

Byye! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback