Ikea, here we come!

IKEA, IKEA, IKEA Jag kommer!!!! Idag drar jag och mamma mu iväg upp till Happis för att inhandla lite prylar till våra hem. Tyvärr måste båda jobba idag, så vi har "bara" 4 timmar på oss att ta oss runt bland Billy, loppan och vad nu alla prylar heter, men jag tror nog vi hinner inhandla det vi ska ha! Jag har en låååång lista! Men först blir det en sväng till Alko!

På Lördag är det Pubafton i byn, och där hade vi tänkt att hänga en stund. Blir att elda igång tunnan oxå! Niice! Kusiin & Ida kommer upp från Piteå för att hänga med oxå! Kul!

Förra lördagen var vi som sagt och shoppade lös i Piteå, hittade massa fina tröjor. Thomiz shoppade lös han oxå, han köper inte kläder så ofta, så när han gör det, så gör han det ordentligt!

Så har jag äntligen tagit mitt hår till Stina, det behövdes, så nu är jag nyklippt och fin!

I går var jag, mamma mu och pappa till kyrkbyn och spanade in en kyrkstuga. Jag och pappa har fått för oss att vi ska ha en stuga, inte vad jag vet vad vi ska ha den till, men i af!  Så snart är jag ägare till en sån oxå!

Sen  har jag och Thomiz fått markiser till huset av B & T. Så nu gäller det att kolla ut vilken färg och hur dom ska se ut. Det är inte det lättaste. Skulle helst vilja ha just så som grannarna har, men man kan ju kanske inte härma dom exakt. Så vi får se hur det blir! Har till på Måndag på oss. Men det löser vi nog!

Nu jobb, sen IKEA!!

Byye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback