1 vecka senare

Så var det full fart mot helgen igen! Vad denna vecka har gått fort. Men det gör inget. Ledig i helgen, så vi får se vad för spännande som händer då!

I lördags var det Pubafton i byn. Erika, Ida & Alex kom hit och vi spelade Wii och ölspelet. Sen bar det iväg på lokal! Var väl inte världens roligaste pubafton, men vi hade trevligt i af! Nån blev fullare än andra!

Söndag tillbringades i vilans tecken, i af efter att jag slutat jobba!

Och på lördag kom en kompis lilla dotter till jorden, en riktigt hårig liten sak! Så gullig.

Denna veckan har jag inte gjort mycket mer än sett "Gilmore Girls". Jag har blivit beroende av denna serien. Så jävla bra. Men nu väntar jag på att S.6 ska dimpa ner i brevlådan. Vill ju se hur det går Lorelai´s friande till Luke ju! Men men, den som väntar väntar alltid för länge!

Har även fått min efterlängtande "Sällskapsresorna" box, så nu är det lasse åberg som går på kvällarna. Såå kul!

Nu börjar det bli kallt i Luleå. Igår när jag klev upp var det MINUS 1. Snabbt på med långkallingarna. Tycker inte om att frysa i onödan! Men än lyser snön med sin frånvaro!

Har även fått svaren från operationen, inge cellförändringar kvar. Skönt, så nu har stenen lossnat helt och jag behöver inte tänka mer på den saken!

Nu frulle, sen jobb!

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback