Utmanad

Jag har blivit utmanad av Kusiin


- Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
Oj, satt en HEL del när man var mindre, säkert 6-7 timmar som mest

- Vilket färg har din cykel?
Vilken av dom?? Har ett par styckna! En röd, en blå och en röd/silver. Sen hade jag en prickig, men jag gav bort den!

- Blondin eller brunett?
Rött!

- Vilken färg har du på texten på msn?
Roooosa comic sans

- Vilket stjärntecken är du?
Firre fisken 

- Vad var det senaste du åt?
Ellenpizza igårkväll

- Har du en diskmaskin?
Japp, och den är viit och fiin

- Rakar du ögonbrynen?
Nää, borde jag det??

- Har du något husdjur?
Joo, kattorna Doris & Siri

- Vilket smeknamn gav din (mamma) pappa dig som barn?
Älsklingsungen...eller nått!

- Är du kär i någon just nu?
Joo, Thomiz ju!

- Har du någonsin brytigt på tyska för att imponera på en kille/tjej?
Ehh..nä!

- Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
Säkert nångång

- Är du beroende av något just nu?
Kärlek

- Vad har du för fobier?
Stora traktorer är inte roligt att möta, dom kan ju köra på en!

- Hur lång är du?
165 m ö h 

- Sover du med något gosedjur?
Doris & Siri

- Vad har du som ingen annan har?
Min finne på hakan!

- Vilken mobil har du?
En Sony Ericsson  nånting. Den är vit med lucka!

- Vem var den senaste du fick mms av?
Rillo, en bild av Kusiin på väg till utvisningsbåset!

- Vem var den senaste du fick sms av?
Ullis, hon pluggade!

-Vem ringde dig senast?
Thomiz

- Är du förlovad?
Japp, med Thomiz 

- När duschade du senast?
I går vid 9 tiden

- Vad tänker du på just nu?
Inte mycket, jag har semester!

- Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv eller någon från släkten)?
Ullis, sen skulle hon få ge mig en del så jag klarar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback