Snön ligger vit...

Nu har snön kommit, i af till Norge - Harstad. Och  den ligger där den ska! Myyysigt!

Har hunnit med att isolera nästan hela huset, eller Thomiz  och Kato har gjort, jag och Ellen har dammsugit och plockat undan efter dom! Har även tagit en tur in till "stan" och försökt hittat ett par skor. Men det går fan inte. Ska iväg till Sortland på Torsdag, och där är det tydligen fler butiker än här! Så kanske kanske hittar jag mig ett par skor där! Annars får jag gå i sockorna!
Hittade i af ett par tröjor här i Harstad, men det var det ända!

Nu i kväll har Ellen´s son Alex. varit här. Han bor egentligen nere vid Oslo, men jobbar ombord på båt. Så vi var in till hamn och hämtade han så han fick komma hit och käka lite god filegryta. Trevligt att träffa han igen, sist var i julas!

I morgon har jag tänk att gå ner till havet och kolla in lite stenar som jag tänkt sno med mig hem. Det som man betalar massa för hemma, får man gratis här! Fin fint!

Nu ner till huset och mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback