Roligare fredag får man söka efter!

Söndag idag och jag, Thomiz och Pete drar snart till IKEA!! Pete ska köpa ny säng. Egentligen behöver ju inte jag nått, men nog vet jag att jag kommer att ha med mig en hel del saker tillbax! hehe

Har haft en galen helg..eller i af Fredag! Jag, Thomiz och Pete började kvällen med lite mat och öl här. Sen drog vi till Kallax och sjöng MASSA karaoke. Sen kom Rob & Frans ut till kallax och vi begav oss mot Cleo. Hade galet kul inne på Cleo och även på McD efteråt!
Vi har kommit fram till en av orsakerna till varför vi hade så kul. Vi kom dit vid 02,00 tiden och hann alltså bara vara 1 timma där. Så därför hann vi inte med att bli less på vandra runt runt!

Lördagen gick i soffans tecken...Jag visste inte att en männska kan sova så mycket som Pete kan! Men så ryckte vi upp oss mot kvällen oxh skulle dra ut och dricka oss fulla igen. Det gick inte så bra, Rob övertalade oss att hyra film och fara hem och se den. Sagt och gjort. Somnade gott till filmen och Jag & Pete vaknade 07,30...sucka! Men efter att ha fått i oss lite kaffe så piggnade vi till!
Och nu har vi då kommit fram att vi ska på IKEA! Nice!

Så nu ska jag göra mig i ordning för färd mot Happis!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback