Jul jul...kommer du snart?

Nu längtar jag som fan till första advent!!
Man får sätta fram ljusstakarna, hänga upp julgardinerna, städa och göra fiint hemma. Tända ljus och krypa upp i soffan med ett kopp glögg och bara myysa!
Själva julafton är jag inte så brydd i. Bara det är god mat och vänner & släkt så är jag nöjd!

Nu har jag inlett "projekt lilltoa" på allvar. Oj vad jag drar tapeter. Måste ju bort med allt de gamla så jag kan sätta upp väven och måla. Har inte bestämt mig för färg än, men det lutar åt rött. Sen köpa fina saker att sätta på väggarna. Så det blir en myysig toa, Och inte som nu, kall, stel och tråkig.
Ska nog hinna klart innan månaden är slut. ..Hoppas jag!
Hade bara kameran funkat hade ni fått se bild på nu...och sen! Men men, thomiz får laga när han kommer hem!

Nu väntar jobb och efter det blir det att slita ner mer tapeter!

Bye!

Kommentarer
Postat av: jag jag

jo det hade ju vart pinsamt, men jag visste att det var på torsdag, bara det att jag hade blandat ihop dagarna lite :)
men najs, då ses vi imorgon!!!!
vad är det du ska göra på toa?

2007-11-14 @ 14:18:51
Postat av: eriiiiiiika

jaja, men det blir nog bra :) du är ju rätt bra på sånt där med inredning!!
joo ses ikväll!!

2007-11-15 @ 10:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback