Jag vet inte!

Nu var det ett tag sen sist!

I fredag satt vi som skrivet hemma och drack viine och spelade Wii. Somnade gott fram på småtimmarna!

Lördag vaknade vi lite lagomt bakis och drog in till stan och tömde Pete´s lgh på lite saker. Sen vidare till Kallax och få i oss en "färdknäpp", helt ok! Vidare på systemet och inhandla kvällens dryck.
Hem och sova ett tag till F. kom inknallandes och festen var igång igen...!
Satt och surra och drack ett par timmar innan vi drog ut. Men eftersom lilla jag fått i mig bara liiite för mycket bestämde vi oss för att fara hem! Skönt på Söndag, inte ett dugg bakis!

Och eftersom vi redan förra söndagen bestämde oss för att det skulle bli tradition att fara på IKEA på söndagar, så drog vi V70 mot Happis! (Men nu har vi bestämt oss att bryta den traditionen, för nu har vi handlat klart där! Så nu får vi hitta nått annat att pyssla med på söndagarna!)
Pete inhandlade ett stycka madrass och diverse andra viktiga saker. Även jag hittade lite, men denna gång för en rimlig penning!

I dag Tisdag, och full fart mot helgen...I af blir det inflyttningsfest hos Pete om han hinner få sin lgh. Annars vet jag inte vad som händer i helgen.
I morgon hade jag tänkt dra in till stan och införskaffa lite juliga klappar. Dags att börja nu hade jag tänkt! Vara ute i "god tid".

Och nu verkar det som varenda jäkel jag känner drar iväg till värmen. Närmast min käre bror som drar till Marocko
på Torsdag, sen drar nog mor och far till Vietnam den 5:e...och jag får ALDRIG följa med!!

Så nu ska jag gå och sura!


Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback