Fredag

Då var det fredag igen...och vad tror ni vi gör?? Typ dricker viiine!
Jobb till 16, sen till svärmor och äta lite hemmalagad pizza. Hann knappt innanför dörren och hälla upp viinglaset så ringde Pete. Han satt hemma och drack Whiskey. Så Thomas drog till stan och hämtade han så han slapp sitta i sina "19 m2bakterie" lägenhet och bli sjuk!
Så nu sitter vi här och dricker viine och spelar Wii. Jag vinner! I af i boxning..som ALLTID!
I dag blir det nog att "bara" vara hemma, men i morgon blir det utgång! Nice!  
Kanske drar till Piteå och ser
kusiins match i Piteå, vi får se hur det blir med den saken! Ev får jag med dom och bada i Piteå i morgon! Om jag har tur!

Nu ska jag vara social!

Byye!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tråkoosar!! ni kom ju aldrig till norrlands metropol ;) alltså Piteå..

2007-11-26 @ 17:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback