Födelsedagsfest!

GRATTIS Monster som fyller 48 gamla år idag. Ett år närmare 50...Säger hon som fyller 28 nästa år...
Ska iväg och käka middag hos Monster om ett tag. Kusiin, Ida, Idas mor, pojkarna och vi ska dit och äta och dricka gott! Nice!

Jaha, fick nyss veta att mitt äckel till bror och hans Cam drar till Marocko...Jag vill oxå!! Varför fick inte jag följa med, jag är ju snäll...! Men så kom jag på att dom kommer att köpa maaassa roliga julklappar till mig därifrån...Visst då???? Nåväl, dom får nog en bra resa utan mig..Fast det hade vart roligare om jag var med...Jag lovar!!

Nu ska jag göra mig vacker och dra iväg över E4:an till Monster!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: kusen

du vill ju egentligen inte följa med, eller hur? dom bjöd dig säkert, men du tackade nej för du vill vara här när det är så kallt och skönt och förgylla våran tillvaro... visst är det så?

2007-11-17 @ 16:36:24
Postat av: Jag

Du har såååå rätt!! Hehe, allt för att ni inte ska slippa mig!

2007-11-18 @ 10:38:17
Postat av: errrrrk

tänkte väl det :)
kul fredag ni verkade ha, haha. cpbarn hela högen.

2007-11-18 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback