1200 kr fattigare!

Hur kan man komma hem från Ikea 1200 kr fattigare när man inte skulle ha nått?? Visserligen fick jag mig en ny datastol och en sån plastgrej att ha under stolen så man inte repar golvet. Men i af...!

Pete fyndade en säng. Han hade tänkt att köpa en för 1700, men när vi kom till "fyndlagret" hade dom en Malm för 500 kr. Sen om han gick med i familyklubben fick han halva priset på den. Så 250 kr för en Malmsäng. Inte illa pinkat! 

Sen var det ju så att vi skulle hem oxå...Packade in allt i V70:n och sen satt vi som sillar hela vägen hem! 
Men kul var det!

Har även fått upp markiserna på altan, blev skiitasnyggt ju! Så nu väntar vi bara på våren och somaren så vi får börja använda dom...Den som väntar..väntar alltid för länge!

Nu är det jobb som gäller!

Byye

Kommentarer
Postat av: bajsbajs

fan vilket bra pris på sängen!! jävlar, han är inte dum peter. även om man kan tro det vid första ögonkastet ;)
måste få se markiserna, tror det blev skitasnyggt!!

2007-11-20 @ 15:48:10
Postat av: Jag

Det BLEV skitasnyggt med markiserna!
Kan vi sitta och spela ölspelet FAST det regnar nästa kräftfest!

2007-11-20 @ 17:46:39
Postat av: nej JAG

jaa men du vet, man måste ju vara snäll med dom man tycker om. här i piteå finns det ju en slogan för alla kvinno misshandlare "den man älskar aktar man" någon respekt måste man ju ha ;)

2007-11-20 @ 19:16:19
Postat av: Ida

Fan vilken tur han hade med sängen.. -avis-
vill också till Ikea.. blir nog efter jul.. då kanske dom har lite fina priser till oss också ^^

2007-11-23 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback