Regnet det bara öser ner...

Jaha...vad gör man uppe klockan 05,38 om man är ledig?? Ja de kan man ju fråga sig! Låg och tänkte på allt som skulle behövas göra här hemma, men att det bara är JAG som tänker på det! Har ju en sambo...men han är liiiite lat. Jag har nog skämt bort han...*suck*
Tvätta, dammsuga, putsa fönster, städa lilla rummet, rensa upp ute m.m m.m... Jaja, det kommer kanske en tid då jag får lust att göra det oxå!

Å pissregnar gör det oxå! *suuuck* Och jag som måste in till stan och gå på ett möte, kändes inte såå kul en dag som denna, men jag måste...

Vilket tråkigt inlägg detta blev, men ibland har man sina "nergångar". Jag får se fram emot Bulgarienresan så kanske jag får en "uppgång"!

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite "Isfolket".
Byye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback