Fortfarandes i väntans tider...

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Ganska så bra, snart kommer Thomiz hem
Favoritgodis? Hmm..Tutti Frutti
Är det nåt du absolut inte äter? Bananer
Kläder just nu? Jeans, linne och min fiiina tröja!
Musik just nu? Inte nått
Vad sa du senast? Va vill du? Doris pep och jag svarade!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? vet inte
Sommarplaner? Jobba och en Norgetripp
Fisk eller badkruka? Badar alltid!
Saft eller alkohol? Varför inte blanda??
Hur många kuddar sover du med? Två i början, sen slänger jag den andra på Thomiz!
Favoritväder? Antingen RIKTIGT åskoväder, eller strålande SOL
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? Movine, Thomiz och en viinflaska!
Spelar du nåt instrument? Ehh...nä!
Morgon- eller nattmänniska? Morgon...men kan hålla mig vaken om det behövs..som vid fest!
Sparare eller slösare? Slösare...tyvärr!
Vem är viktigast för dig? Min familj och mina vänner
Tror på liv på andra planeter?Japp, nått är det där borta...men vad??
Har du några homosexuella vänner? Hallå?? skulle jag?? joo..ett par är dom väl!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Vill man så går det!
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Ett par skulle väl sitta fint!
Bio eller promenad? Prommis
Är du kittlig? Japp
Snarkar du? Dom säger det dom som vet!
Stjärntecken? Firre
Äckligaste insekten? Mammamygga & Mal
Det här är jag bra på? Oj...så mycket ryms det inte att skriva! ;)
Bästa bok:Oj..svårt..men Isfolket är väldigt bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga
Vad vill du jobba som? Som en som tjänar jävligt mycket pengar!
Chips, morötter eller godis? Bågar
Pizza eller hamburgare? Kusiiins burgare!
Skriver du dagbok? Ja, här lite. Plus att jag skriver Resedagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har gjort bägge, men har bara kvar min lilla djävul
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Skulle jag??
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Japp!!
Vilken hand håller du gaffeln i? Bägge
Hur många syskon har du? En bror och han är snäll!
Är du rädd för blod? Nee
Saltar du på maten? Om det behövs
Gillar du att sjunga?Kan och kan...i fyllan kan man ALLT!
Anser du att du är stark? Ehh..nä!
Brukar du sola? Typ ja!
Vad gör du om du får hicka? Hickar!
Kaffe, te eller inget? Kaffe & Mjölk
Vad längtar du mest efter just nu? Att få gå och lägga mig i min sköna soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback