ESC

Jaha, tror ni inte att vi hamnade framför tv:n i af, och kollar ESC...suck.. och då ska ni veta att det är jag, Thomiz, Pete & Anton. Dvs 3 killar som sitter och glor på tv:n. Inte jag!! Jaja... jag ser framemot "The Ark" i af! Det är det ända jag vill se!

Har just ätit en god middag bestående av fläskfile, potatis och morötter i ugn och rödvinssås. Mumma!! Ska senare hoppa ner i badtunnan och sitta där ett tag, fast inte för länge, jobb i morgon...suck!

Fått en lägesrapport från Göteborg, Bror sprang i mål på bra tid, far sökte dom just när jag ringde. Han skulle traska maratonet runt hade han tänkt. Och nu är han eftersökt! *hihi* Men han kommer nog tillrätta!

Nä, nu ska jag gå och se om jag kan få killarna från tv:n ett tag!

Skål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback