11

dagar kvar!
Fan va vi längtar!! Ska bli sååå skönt att komma bort ett tag!
Plus att vi helgen innan sätter vi oss i bilen och drar ner till Härnösand på 30 års kalas. Cam har fyllt år och nu ska hon firas! Ska oxå bli kul!

Idag fredag och jag jobbar...ska först vara på ena butiken och sen på mitt ordinarie jobb. Mycket jobbande idag! Men men....mycket klirr i kassan blir det! Även jobb i helgen. Sista jobbhelgen innan jag slutar! Men eftersom att jag kommer att vara sommarvikarie så kommer det nog fler helger så småningom, men det är då!
Ikväll ska vi iväg till Ullis och Thomiz ska sätta in en bänkskiva i hennes kök. Och vi ska kolla lite kläder!

Nu har jag även beställt lite kläder innan den kommande resan, hoppas jag hinner få dom bara! Har även färgat och slingat håret mitt...eller Ullis har gjort det denna gång oxå! Så nu är det andra gången hon fixade det galant! Sååå fint blev det!

Hela övriga familjen har dragit ner till Göteborg igår och ska springa/gå "Göteborgsvarvet". Hade oxå velat fara ner till G-borg. Har inte varit där sedan jag blev "stor". Så jag får väl ta mig en tripp nångång!

Nä, nu ska jag gå och stoppa lite kycklingsallad i munnen!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback