"Lilla" Hunden Leo



Hade Ullis och Leo på middag igår, det tyckte INTE Doris var nå kul. Hon tycker inte om Leo så mycket. Han är ju så stooor! Men han är ganska spännande att se på, från bardisken, där han inte kommer åt henne!

Såå, nu är helgen över, och jag kan se fram emot nästa helg då jag är leedig. Mycket skönt.
Plus att jag fyller år!
Min Önskelista
* Elektrisk juicepress
* Plastbunkar
* "Ploppar" från Pilgrim
* Fin tavla till sovrummet
Ja, det var nog allt! Så ut och shoppa!!

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, ev ska vi dra med skotrarna till Skäret och bli där hela helgen, eller så hittar vi på nå annat! Det blir nog bra vad vi än hittar på!

I dag Tisdag, och jag jobbar...Men inte hela dan. För idag börjar min kurs i att bli världens bästa skoterchaufför. Så det har jag tänkt att pyssla med ikväll. Jag & Daddy Cool var och kollade in var på kronan jag ska vara ikväll, så jag slipper irra omkring där halva natten. Passade även på att kolla in nya villaområdet på kronan. Oj så fina hus det blir där.
Nä, nu ska jag käka lite frulle!  

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback