Fylla år

Då har det blitt Söndag och jag fyller år!! GRATTIS till mig! Tack tack!  Ikväll blir det smörgåstårta och fika.
I fredags var vi på stan med svärmor och tittade på lite presenter till mig, så jag får det jag vill ha. Mycket praktiskt! Man får väl spela överaskad när jag öppnar paketen!
På kvällen for vi till Kallax för utgång. Fick det av Moster och Pojkarna i present. Började kvällen på Baan Thai, till Invit en sväng och sen dansade vi loss på Olivers. Somna gott vid 03,00. Vaknade tidigt på lördag och vi bestämde oss för att fara iväg med skotrarna en dväng.
Så jag och Thomiz drog till byn och hämtade våran skoter. Sen for vi i väg och gjorde upp en eld och grillade lite korv och drack glögg. Sämre kunde man haft det!
Lördagkväll fick vi för oss att vi skulle dra på Bingo, men dom hade stängt. Så vi gick på Baan Thai och käkade en förrätt. Hade oxe som väntade på oss i Kallax. När vi väl kom hem så var det ju Melodifestivalen vi skulle se. Så vi la oss som en ormgrop i sängen och kollade ett tag. Fick för mig att jag var tvungen att kolla till köttet. Mio den rackarn hade fått tag i ena påsen och hade smaskat i sig den. La oss och såg lite mer festival, jag och bittan somnade gott. Så när middagen var klar vid 21,30 då var alla så trötta och inte hungriga så vi satt mest och peta i maten. Så blev det med den middagen! *hihi*
Så har helgen varit, nu ska jag gå och göra smörgåstårta, men vi ses!!

Kommentarer
Postat av: hanna

GRATTIS =)

Postat av: argabiggan

Tack!

2007-03-11 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback