Förarbevis

Då var det dags. Idag är det "uppkörning" & "teoriprov" på förarbeviset till skoter. Det är nu vi ska se om jag lärt mig nått på de 4 veckorna jag har plugga. *hoppas hoppas*
Annars måste man gå kursen igen, och det tänker jag då inte göra!  Men jag tror nog jag ska klara av det! Som jag har pluggat!

Sen är det jobb som gäller, min helg att jobba.
Men så är jag ledig till påsk i stället. Då kommer bror och hans tjej hem och ska bo här några dagar. Niice!  Åka/köra skoter och äta gott. Tydligen är det jag som ska laga påskmat, eftersom mor & far fortfarande ligger på en strand i Malaysia och har det ganska så bra!

Och på Måndag ska jag klippa mig!! Och det behövs! Börjar känna mig lite långhårig nu. När jag berättade för Thomiz så frågade han om jag skulle klippa långt. Han har lite problem med att jag klipper mig, han vill att jag ska ha lååångt hår som jag hade förut, men nu är det ju så att jag inte har klippt sååå mycket, utan typ till axlarna. Och denna gång blir det väl liiite kortare. 

Sen hade jag hoppats hinna iväg på IKEA nån dag oxå, men jag vet inte när det skulle vara, helst innan lönen tar slut... så man får med sig nån onödig pryl därifrån! *hihi*  Kankse att jag får med mig bror eller Cam, dom har ju inte varit på "vårat" IKEA, för dom har ju sitt så nära i Sundsvall. Men men... vi får se hur det blir med den saken!

Nä, nu ska jag klä mig och börja bege mig in mot stan!!

Sååå...byyyye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback