Färskpressad juice

Åhh vad gott det är med FÄRSKpressad juice!! Blod & vanlig apelsin.  *mumma*
Ska snart ta mitt glas och krypa ner i soffan och fortsätta läsa "Sagan om Isfolket" Är på bok 11 nu, och det finns 47 böcker, så än har jag lite kvar och läsa!

Idag har jag varit ledig så jag har suttit ute i soolen och pluggat lite skoterteori. Nästa lördag är det "uppkörning" och teoretiskt prov. Det  ska jag nog klarar av!

Ledig i helgen, och som vanligt vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Tydligen har dom lovat finfint väder, så förmodligen blir det en tur med skotran nånstans.
I lördags var jag, Thomiz & Anton i väg till "Flotören", en liten ö utanför byn. Där har dom ett vindskydd och en eldplats. Så vi tog med en flaska vin, satt och surra o eldade  i flera timmar. Jättemysigt!

På fredag åker Mor & Far till Malaysia, kul för dom. Mindre kul för mig som ska skjutsa iväg dom till flyget! Planet går 07,30, vilket gör att jag måste kliva upp åt h-vete för tidigt!. *suck* Men som tack kommer jag att sno pappsens bil och glida omkring i den. Min bil låter så himla mycket, ljuddämparen har gått sönder, så det låter som att jag glider omkring i världens sportbil...vilket jag inte gör!! *hih*

Nä, nu ska jag gå och läsa lite!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback