En lista igen...

...börjar jag bli beroende???

Vad heter du:
Hanna
Var bor du: I mitt hus
Trivs du där: Japp, väldigt bra!
Brukar du läsa horoskop:Jo, men jag tror inte så mycket på dom
Har du körkort: Klart jag har
Favoritdjur: Kissekatter
Festar du mycket: Njee, tycker jag väl inte. Beror på vilken årstid det är!
Sprit, cider, vin eller öl: Ja tack!
Brukar du bli för full: Njee...nångång kanske
Antal kuddar i sängen: 4, 2 är mina, 2 är Thomiz
Äger du ett busskort: Nää, har ju bil!!
Vad åt du till frukost: Macka från Mcm
Har du haft sex idag: Nix
Nästa mål i ditt liv: Makaroner & Köttfärssås
Hur svarar du i mobilen: "Va e de om"
Antal timmar sömn inatt: Kanske 8
Sov du ensam:Nä, delade sängen med Thomiz och Doris
Din hobby: Det jag tycker är kul
Vad är det för veckodag?:Lördag
Vad åt du senast: Macka
Vem fick du sms av senast: Mor & Far
Vem ringde dig senast: Pete
Godaste ölen du druckit: Tvivlar på att det finns så gott öl.
Vilka hårfärger har du haft: Oj, rött, rött/svart, brunt och blonderat
Vad såg du senast på TV: Nått på Discovery
Vad läser du för bok just nu: Ingen, väntar på bok 13 om Isfolket
Längd: 165 cm
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: Rött
Är du kär i någon: Japp
Vad gör du om ett år: Hur ska jag veta det??
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njee..kanske i ett varmare land
Dricker du: Jo
Vilken parfym använder du: Lacoste just nu
Vilka skor använder du: Mina skor
Dagens klädsel: Jeans, svart linne och en grön kofta

Kommentarer
Postat av: din kuse

klart det finns så gott öl!!!! du har bara inte smakat miller!!!

2007-03-27 @ 12:39:56
Postat av: suro

det undrar jag...

2007-03-29 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback