Årets första grillning

Ja, då har det varit årets första grillning, och det gick mycket bra!
Sooligt ute och ett glas vin i handen och kött på grillen, kan det bli bättre??Tjocka släkten från byn var här och käkade...Plus Pete så klart!
(Det var inte som förra året då vi skulle grilla på engångsgrillar jag, Thomiz och Rob. Det slutade med att 
vi gick in och stekte köttet på spisen... Det var för kallt ute för att grillen skulle bli nog varm!)

Sen avslutade vi flickor kvällen med att se " Grease", mycket trevligt!

Fick även en JÄTTEFIN efterskottspresent av Erika & Ida. En tröja som jag har varit på jakt efter, men dom har inte haft den i min strl här i Luleå så jag hade gett upp hoppet, men så hade dom hittat den i Piteå. Så TACK flickor!! Kommer nog att sova med den!

Det var allt för idag det!

Kommentarer
Postat av: pucko

vassego!! den var du värd efter allt ditt trånande, hihi. å den satt ju som en fläskläpp!! säkert ett släktdrag ;)

2007-03-31 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback