Nu så!

Nu var det ett tag sen sist jag var in här och fingrade lite!

En del har hänt, dock  ej nå dramatiskt!
Thomiz och Pete har dragit till Turklandet och ska laga en moj som gått sönder. Dom for i Lördags och kommer hem i dag! Ska snart bege mig och hämta hem dom.

Har hunnit vara ut med Movine en sväng till Klubbis igen. Käkade och satte oss i en kåta och sjäng till Gitarren. Hur kul som helst! Vaknade dock med 7000 myggbett i pannan, hade inte dragit upp sovsäcken så långt! Men men. Sen när jag var ut på kvällen och skulle pinka, fick jag typ 3000 myggbett på movinen. Not so nice! Kliiiiar ju! Och vi som ska dit på Midsommar...ojoj, hur många fler bett kommer jag inte att få då?!?! Men då har jag garderat mig med myggspray! En bra uppfinning!

Kusiiin är i Turklandet med Slid-Ida, lyllo dom. Det är sviinbra väder där, vilket det inte är här...Regn och sol om vartannat. Snart får man väl gå och lägga sig i solariumet om det inte kommer lite mer sol.

I går var jag och lilla mammsingen och shoppade lös på Coop! Snacka om att hänga på "rätt" ställen! Men men, hittade mig ett par nya floppisar för 29,90, helt ok! Även en ny rosa filt till soffan som matchar. Det gjorde inte den gröna och röda jag hade tidigare! Sen hittar man ju alltid en massa småjox!

Nu ska jag gå ut och gödsla mina rabarber, dom är nog minst i heeela världen!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback