Midsommar

Ojojoj, vilken helg det har varit!!!

Började på Torsdagkväll när vi drog iväg med Movine till Klubbviken.  Sen dess fram till Lördagnatt har det bara varit trevligt med glada människor och alkoholhaltiga drycker. Surrat, badat, sjungit och bara njutit av det fina väder som sken på oss heeeela dagarna!
Det ända tråkiga var på Midsommar då min lilla Mormor flaxade iväg till Morfar i himlen. Hon har legat på hem i flera år pga alzheimers. Så på ett sätt är det ju skönt att hon slipper ligga där och ingenting veta om vad som händer runt om henne. Men i af...

Så i Söndags drog Thomiz och Pete iväg till Sthlm...är jag förvånad?? Nooo, nu är det det sista på den där jäkla båten som dom inte hann fixa här uppe som ska fixat klart. Så nu är jag gräsänka igen...fram till i morgon! Men det går ingen nöd på mig, jag glider omkring i Pete´s chevrolet som en annan coooling! Så jävla nice bil att köra, men den sluuukar soppa! Vilket jag upptäckte i Söndags då jag fick soppatorsk med den! Fast det var Pete´s fel, han sa att jag inte behövde tanka på några mil först...Men där hade han fel!!!

Nåja...i morgon är jag ledig (kors i taket), och jag hade tänkt dra mig in till La Stada och kolla in nån present till Mamma Mu som fyller år...det är inte lätt att köpa presenter till henne, men det lär väl bli det gamla vanliga...!

Nu ska jag glida ner i soffan och läsa lite Isfolket...

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback