Mer Brännboll åt folket!

Snart Midsommar!! Har tänkt att fira det med en båttur till "Klubbis" med Bossan & Patrik. Hoppas nu bara vädret är med oss och vi får Sooool!

Idag Tisdag och sportklubben i byn ordnar Brännbollsturnering! Hur kul är inte det?!? Hoppas bara jag hinner i tid, så jag slutar när det börjar. Kusiiin och Slid-Ida kommer ut och ska spela med oss oxå! Kanske det blir en cider eller två medans man galopperar runt på planen!

Så har Thomiz fått böter med min lilla racerbil. Inte att han körde för fort (vilket faktiskt går), utan att den lilla rackarn har ju körförbud... 1500 kr fattigare blidde han! Så nu har han varit iväg och köpt delen som fattas, 200 kronor kostade den...*suck*  Så förhoppningsvis ska den in på ombesiktning idag. Om han hinner....
Han kom hem från jobbet 06,00 i morse, efter att ha jobbat från 10,00 i går morse. Han har haft fullt upp med att bygga en segelbåt som åker iväg ner till Sthlm idag. Så nu får jag äntligen tillbax min Sambo!! Nice!

Nä, nu ska jag göra mig iorning för jobb!

Byye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback