Fönsterputsning mitt i natta!

Fan va jag är bra...På att putsa fönster alltså!

Ullis kom hit och vi fick för oss att vi skulle putsa mina fönster.
Dom är inte putsade sen förförra sommaren....Så det behövs verkligen och jag suuuger på att göra det. Försökte på ett fönster i våras, och gav upp. Det blidde ju bara ränder HELA tiden!!! Så det fick vara så.
Men som sagt, nu har hon gjort 6 fönster och jag gjorde 2 efter att hon farit. Hon hade ju ett skiitabra trix som hon fått av sin mamma! Så nu när jag putsade blev det INGA ränder! Nu är det bara 6 fönster kvar, och dom hade jag tänkt göra i morgonbitti om det inte regnar.

Så har jag även städat ihop på gården. Det behövdes oxå. Har redan massa saker jag ska köra iväg på tippen med. Passar ju utmärkt nu när jag har stoorbilen!
Så får Thomiz klippa gräset när han kommer hem!

Nä, nu är klockan mittinatten och jag ska sova!

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback